Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

  1. Formularz zwrotu/reklamacji


Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nr konta, z którego była wykonana płatność, wskazanie numeru produktu i przyczyny reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

 

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3.Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres magazynu:

Biomaniak - Sklep ze zdrową żywnością
ul.Robotnicza 71
41-400 Mysłowice

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

Waluty
Wersje językowe
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl